Gry z wykorzystaniem Gmoods Ball – Ochroń wodza!

Dwie przeciwne drużyny stają do zaciętej walki o utrzymania ich naczelnego wodza przy życiu. Przed rozpoczęciem starcia w skaczących kulach Gmoods Ball (bumper balls), każda drużyna musi wybrać swojego wodza, któremu wręczana jest specjalna kamizelka umożliwiająca jego łatwą identyfikację. Zaraz po pierwszym gwizdku, dwa zespołu rywalizują między sobą mając na celu sprowadzenie do parteru Wodza przeciwnej drużyny. Wszyscy gracze, z wyjątkiem wodza, mogą upadać, turlać się, wstawać dowolną ilość raz bez zagrożenia bycia wyeliminowanym z gry. Drużyna, której Wódz zostanie przewrócony przegrywa grę. Przed rozpoczęciem gry, sędzia wskazuje linie startu dla każdej z drużyn. Dodatkowo przydziela każdej z drużyn 30 sekund czasu przed oddaniem pierwszego gwizdka, aby Ci obmyślili swoją strategię.